sobota, 16 czerwca 2012

GENIALNY WEGAŃSKI MAJONEZ "po Włosku"!

Konia z rzędem temu, 
kto domyśli się po jednym kęsie, jakie ingrediencje tworzą smak tej niebiańskiej pasty! ;)))
Moi polegli... ;)
To lubię najbardziej: BANALNE-GENIALNE!
 W 5 minut wyczarowujesz zdrową pastę do chleba lub sos do sałatki. 
Spróbujcie.
Jest pysznie.
:)


Składniki:
kostka miękkiego tofu (mniej więcej wielkości kostki masła)
suszone pomidory w oliwie z oliwek (kilka sztuk + oliwa ok. 3 łyżki)
czosnek (ząbek, lub dowolnie)
garść bazylii (świeżej)
garść oregano (świeże)
trochę szczypiorku
sól do smaku
ksylitol do smaku (lub inny słodzik)
ocet jabłkowy (lub cydr, do smaku, ok.3-4 łyżki w zależności od stężenia)


Wykonanie:
Wszystkie składniki zmiksuj na gładko. Dopraw do smaku.
Gotowe!
:)


Smacznego!


Ciao!
:)







8 komentarzy:

  1. Dokładnie, genialne-banalne! ;) Wygląda smakowicie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeszło moje najśmielsze oczekiwania... :) Polecam! :))

      Usuń
  2. a wiesz, zrobiłam i się zachwyciłam! co prawda głównie konsystencją, bo smakowo to moje suszone pomidory mi nie podeszły :( ale zdecydowanie eksperymentów ciąg dalszy nastąpi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, ja nabyłam drogą kupna ;)) suszone pomidory prosto z Włoch i były obrzydliwe, za słone i nie do zjedzenia. Do domowych, zwykłych naszych polskich się nie umywają... Próbuj. Sprawdz może ten przepis bez pomidora. Z ziołami. Wielbię! :) Uściski. :)

      Usuń
  3. Naprawdę pyszne! Nigdy nie dość eksperymentów z tofu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś w tym jest... byle tylko była pewność że ta soja nie modyfikowana genetycznie, byłabym szczęśliwa. ;) Usciski! :)

      Usuń
    2. No niby na niektórych opakowaniach o tym zapewniają, ale właśnie...co do pewności - o, nieosiągalna! Pozdrawiam!

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.